Näin sen toteutimme

Palvelumme ja niiden ominaisuudet perustuvat vain tutkittuun tietoon.

 

Asiakastarinat: Toteutus

Coxa tekonivelsairaala

Sisäinen tiedotus: Coxa tiedotti syyskaudella 2019 tarjolla olevista hyvinvointipalveluista henkilöstölleen intranet:ssä. Livtec toimitti asiakkaalle tähän tarkoitukseen lyhyen palvelukuvauksen pitäen sisällään ilmoittautumisohjeet.

Mittarilogistiikka: Mittausajankohdan varaus tapahtui henkilöstön toimesta sähköpostitse suoraan Livtec:lle. Livtec toimitti varausten mukaan mittarit noudettaviksi keskiviikkoisin ja samalla nousi edellisen viikon palautuskuoret.

Palautekeskustelut: Palautekeskusteluiden (45min) varaus tapahtui normaalisti Livtec ajanvarausjärjestelmällä. Tapaamiset Coxan tiloissa olivat varattavissa 2-3 päivänä viikossa, verkkotapaamiset vapaammin. 95% valitse kasvatusten tapaamisen.

Finla työterveys

Mittarilogistiikka: Finla tilaa mittarit tarvepohjaisesti. Tampereella Livtec toimittaa ne suoraan toimipisteeseen. Finla on ajoittain pitänyt myös pientä mittaribufferia, mikä on mahdollistanut, että laite on voitu antaa heti ensimmäisessä asiakastapaamisessa. Laitteita on myös pystytty toimittamaan sisäisessä postissa nopeastikin tarvittavaan toimipaikkaan. Finla asiakkaat ovat palauttaneet laitteet palautuskuorissaan suoraan Livtec:lle.

Palautekeskustelut: Livtec on toimittanut analyysiraportin mittausasiakkaan työfysioterapeutille 1-2 vuorokauden sisällä mittarin palautuksesta. Livtec koulutuksen käynyt Finlan edustaja käy palautteen tyypillisesti läpi seuraavassa asiakastapaamisessa ja pohtien myös mahdollisia jatkotoimenpiteitä. Tarvittaessa työfysioterapeutti voi konsultoida vastaavaa työterveyslääkäriä, mikäli mittaustuloksissa oli lisäselvityksiä vaativia poikkeavuuksia, kuten rytmihäiriötä tai kohonnutta uniapneariskiä.

Vertex Systems

Yleistä: Vertex Stressi Haltuun-yhteistyö aloitettiin onnistuneen pilotin jälkeen. Valmennuksia on toteutettu 10-14 hengen tiimeittäin, yksi ryhmä vuosineljänneksellä.

Henkilöstöosaston edustaja ja tiimin esimies järjestää joka ryhmällä briefaustilaisuuden, missä kerrotaan valmennuksen tavoitteista ja järjestelyistä.

Mittarilogistiikka: Osallistujat saavat valita itselleen sopivan mittausviikon kahdesta vaihtoehdosta. Livtec toimittaa laitteet sovittuna viikonpäivänä ja noutaa viikon jälkeen.

Palautekeskustelut: Palautekeskustelut (4-5 kpl päivässä) järjestetään asiakkaan tiloissa noin viikon kuluttua mittarien palautuksesta. Stressi Haltuun-valmennukseen kuuluva Mentor-persoonallisuus testin tulokset ovat saatavilla palautekeskustelussa, mikä tukee keskustelua fysiologisesta mittauksesta. 

Työpaja: Palautekeskustelun yhtenä osana oli työpajaan liittyvä ennakkotehtävä. Tiimitapaaminen pyritäänkin järjestämään mahdollisimman pian toisen mittausryhmän palautekeskustelujen jälkeen.

Valmennus- ja testauskeskus Kauppi

Mittarilogistiikka: Seuran valmennusjohto valitsi yhdessä VTE-Kaupin asiantuntijoiden kanssa pelaajat, joiden tilanteeseen tarvitaan lisäselvityksiä. Mittarit toimitettiin Livtec toimipisteen naapurissa sijaitsevaan Kauppi Sports Centeriin sovittuina päivänä, mistä seuran edustaja nousi ja palautti laitteet harjoitusten yhteydessä.

Palautekeskustelut: Livtec toteutti analyysit 1-2 vuorokauden sisällä palautuksesta ja kumppanuusmallin mukaisesti toimitti VTE-Kaupin edustajalla, joka edelleen kävi keskustelut urheilijoiden ja heidän valmentajiensa kanssa.

Etkö löytänyt vastausta?

Laita meille sähköpostia

tai soita — 044 2312161